Zwroty, wymiany, reklamacje
- Obsługa Sklepu dokłada wszelkich starań, aby wysyłany towar był wolny od wad i spełniający oczekiwania Klientów. Zamówione produkty są dokładnie sprawdzane przed wysłaniem.
- Produkty mogą posiadać gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas udzielenia gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach Sklepu. W przypadku ewentualnych reklamacji Klient powinien skontaktować się niezwłocznie z obsługą Sklepu drogą mailową lub telefonicznie.
- Wszelkie reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
- Lens Dawid Migacz 33-300 Nowy Sącz Ul. Urocza 25 odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.
- Reklamowany towar należy odesłać z opisem wady na adres: Lens Dawid Migacz 33-300 Nowy Sącz Ul. Urocza 25. Reklamowany towar zostanie pozbawiony wady lub wymieniony na towar wolny od wad.
- Klient ma prawo odstąpić od umowy jeśli żądanie naprawy lub wymiany będzie niemożliwe do spełnienia przez Sklep lub wymagać będzie poniesienia przez Sklep nadmiernych kosztów. Sklep może na drodze porozumienia z Klientem zaproponować mu wybór innego towaru z oferty optician Lens.
- W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu oraz wymaga od Klienta wysłania towaru do Sklepu, koszty dostawy ponosi kupujacy.